MESIN TART 4 LUBANG

Seri Kandi Tanah Jauhar
3
ASSALAMUALAIKUM...

TERLEBIH dahulu Sk ingin memohon maaf jika ada di antara anda yang menghantar pertanyaan melalui email tentang mesin tart ini. Sebenarnya Sk mempunyai masalah untuk membuka email... entah apakebendalah gmail ni katanya suruh Sk upgrade browser tapi bila Sk cuba upgrade, dia 'loading' punyalah lama. Sebab tu mungkin ada yang tak menerima balasan dari Sk terutama email yang dihantar di akhir puasa lepas hingga sekarang. Jadi, sesiapa yang nak bertanyakan soalan tentang mesin tart tu, bolehlah terus hubungi Sk di talian 0127799705. Boleh telefon atau whatsapp ya. Dan kalau nak hantar sms, hantar sms anda di 0127844524.


Okey, ni Sk nak beritahu, Sk nak buka tawaran harga hebat bagi mesin 4 lubang. Kalau anda kata tak hebat terpulanglah ya, hihi. Mesin 4 lubang + 100 biji acuan tart bersaiz 4.5 cm RM800 sahaja. Ada yang berminat? Siapa-siapa yang pernah pm Sk sebelum ni tentu tahu harga sebenar bagi mesin ini ya. RM800++ tau... tu belum termasuk harga acuan tu. Jadi.. kepada yang berminat, bolehlah terus pm Sk untuk maklumat pembayarannya. Jangan tunggu lama-lama. Percayalah, tak rugi anda membeli mesin tart ini. Jimat masa dan tenaga.

bukti berbaloi-baloi!


p/s Kredit untuk seorang pembeli yang whatsapp gambar mesin diterima pada Sk.
Tags

Post a Comment

3Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!